Digiturunduse koolitus

Koolitus toimub 4 päeval (3 füüsiliselt ja 1 veebis) ja annab oskused oma ettevõtte igakülgseks turundamiseks ja tegevuse analüüsiks digikanalites. 2., 3., 11., 18. aprill Rakvere hotellis Wesenbergh (3. aprillil veebis). Omaosalus 40 € / inimene (kõik päevad kokku).

Registreeru koolitusele 

Koolitusele registreerumise tähtaeg on 25. märts.
 

Digiturunduse koolituse ajakava:

Hommikukohvi ja networking – 09:30-10:00
Esimene sessioon – 10:00 – 11:30
Kerge paus – 11:30-11:45
Teine sessioon – 11:45-13:00
Lõunasöök – 13:00-14:00
Kolmas sessioon – 14:00-15:15
Kerge paus – 15:15-15:30
Neljas sessioon – 15:30-16:30
 

Koolituse teemakava:

Mis on digiturundus (1. päev - I pool)

  • Digi ja offline – kuidas nad erinevad
  • Tulemuslikkuse mõõdetvus
  • Mis on hinnavahe?
  • Võimalused Eestis ja naaberriikides

Digiturunduse ettevalmistus ja planeerimine (1. päev – II pool)

  • Mis rolli mängib koduleht
  • Kliendi teekonna kavandamine
  • Ostu või päringu tegemise pudelikaelad ja nende leidmine
  • Teeme koos digistrateegia

Digiturunduse kanalite valimine – milline sobib ja milline mitte (2. päev – I pool)

  • Bränditeadlikkuse loomine
  • B2B päringute kogumine
  • B2C päringute kogumine
  • Taasturunduse kavandamine

Konversioonide seadistamine ja tegevuste mõõtmine maandumislehel (2. päev – II pool)

  • Kuidas mõista Google Analytics töökeskkonda
  • Google My Business kui sinu tööriist
  • Mis on SEO ja kuidas töötab Google Search Console
  • Kuidas seadistada Google Tag Manageri abil kodulehe tegevusi konversioonideks

Facebook ja Instagram digiturunduses (3. päev – I pool)

  • Milliseid reklaame saab teha
  • Mis on ulatus ja kui palju tuleks meedia eelarvet planeerida
  • Kuidas vältida Facebooki erroreid ja kontode sulgemisi?
  • Teeme koos ühe Facebooki reklaamikampaania (ei pea käivitama)

Google digiturunduses (3. päev – II pool)

  • Ülevaade Google märksõnareklaamidest
  • Mis on bännerid, kuidas need töötavad ja kuidas neid seadistada
  • Kuidas töötab SEO ja mis on sisuturundus
  • Teeme koos Google reklaamikampaania (ei pea käivitama)

Alternatiivsed digiturunduse kanalid (4. päev – I pool)

  • LinkedIn B2B klientide saamiseks
  • YouTube videoreklaamid
  • TikTok turunduses ja selle võimalused Eestis
  • Pinterest reklaamid
  • Influencer turunduse kampaaniad

Kuidas optimeerida ning juhtida oma reklaamikampaaniaid (4. päev – II pool)

  • Facebook ja Instagrami reklaamide juhtimine
  • Google reklaamide juhtimine
  • SEO tegevuste mõõtmine, kui eelarve on piiratud
  • Raporteerimine ja andmete koondamise automatsioon

Facebook digiturunduse kanalina

Facebookis on kokku 3.05 miljardit kasutajat, kellest umbes 900 000 asuvad Eestis (2023. aasta andmetel). Keskmine Facebooki kasutaja veedab platvormil  igapäevaslt 40-200 minutit – enamus sellest ajast kusjuures tööpäeva keskel ja õhtul magama sättides. Reklaami tegemisel on võimalik oma sihtrühma väga täpselt kaardistada (geograafiline asukoht, vanus, sugu, huvid, töökoht, jne.). Instagram kuulub Facebooki alla, kuid seda ei pea oma turunduses kaasama, kui ei soovi.

Google digiturunduse kanalina

Google otsingumootoris tehakse iga sekund umbes 63 000 otsingut. See on vaieldamatuöt kõige populaarsem keskkond millegi leidmiesks, teadasaamiseks või planeerimiseks. Turunduse kanalina jõuab Google vahendusel konversiooni teekonna lõpus asuvate kontaktideni – nad juba teavad mida tahavad ja otsivad parimat lahendust. Reklaami hinna määrab maandumislehe kvaliteet, reklaami asjakohasus ning konkurents märksõnadele. Lisaks, on võimalik kasutada Google Display Network'i oma bränditeadlikkuse suurendamiseks bännerite abil või YouTube videoreklaame luua taasturunduse võtmes. Võimalused on piiritud.

LinkedIn digiturunduses

Enamik ettevõtjatele võib-olla kauge ja võõras, aga tegeliklt on see kõige võimsam B2B kontaktide ja klientide leidmise tööriist. Üle poole LinkedIn kasutajatest on mingi astme otsustajad ning selle platvormi abil on võimalik kohe nende otsustajatega suhtlema asuda –  kui ärikontaktidega on vaja suhtlust alustada, siis mis saaks olla parem?

 

Koolitust rahastatakse Maakondlike arengustrateegiate elluviimise toetusmeetme vahenditest. Ettevõttele arvestatakse VTA-d, mille lõplik summa selgub peale koolitusele registreerimise lõppemist.