Koolitus "Kuidas (p)arendada külalislahket teenust, mida kliendid armastavad?" 11.09
Külalislahkuse arendamise programmi teine koolitus - "Kuidas (p)arendada külalislahket teenust, mida kliendid armastavad?" Õpime disainmõtlemist ja teenusedisaini tööriistu.
Koolitus toimub 11. septembril kell 10:00 Vergi sadamas, restoranis Wirkes', Lääne-Virumaal.
Koolitajaks on Mari Arnover.
Mari Arnover on kogenud teenusedisainer ja spetsialist turunduse valdkonnas, Tal on üle 20 aasta kogemust turunduses ning 11 aastat teenusedisainis, omades majanduse ja turunduse haridust TalTechist. Mari on teinud koostööd mitmete valdkondade ettevõtetega ning jagab oma teadmisi ka Tartu Ülikooli Pärnu kolledžis, kus ta õpetab brändijuhtimist ja teenusedisaini magistriõppes. Lisaks tegutseb ta mentorina Nula ja Tallinna Loomeinkubaatoris, keskendudes teenusedisainile ja kliendikogemuse mõistmisele. Igapäevaselt tegeleb oma ettevõttega Kliendiuuringud.ee. Mari on tuntud oma strateegilise mõtlemise ja oskuse eest luua kiirelt lahendusi ning saavutada tugev kontakt inimestega.
Ajakava
10:30 – 11:30 Disainmõtlemise, teenusedisaini ja disainiprotsessi tutvustus, koostöö tähtsus, toode ja teenus vs elamus, elulised näited.
11:45 – 12:00 Sirutuspaus
12.00 – 13:00 Kliendikesksed teenused, persoona loomine
13:00 – 14:00 Lõuna
14:00 – 15:30 Persoonade arutelu, klienditeekond, selle loomine ning arutelu
15:30 – 15:45 Sirutuspaus
15:45 – 17:00 Väärtuspakkumise loomine, kodutöö Soome, kokkuvõte, arutelu
Omaosalus 20€/osaleja
Koolitus sisaldab tervituskohvi saabumisel ning lõunasööki
Kohtade arv on piiratud!
Registreerimine kuni 6. septembrini
Koolitusele ootame osalema inimesi, kes saavad päriselt suunata ettevõtte käekäiku ja rakendada vajalikke tegevusi. Oluline on vähemalt ühe võtmeisiku osalemine, kuid võib kaasata ka teisi meeskonnaliikmeid (kuni 2 osalejat ettevõtte kohta)
Programmi raames võivad koolitustel osaleda erinevad töötajad sinu ettevõttest, nii et igal koolitusel ei pea osalema samad inimesed. Palun jaga seda infot oma kolleegidega.
Tegu on külalislahkuse arendamise programmi koolitusega. Vabade kohtade olemasolul saavad koolitustest osa võtta ka teised – küsi kindlasti järele, kirjutades aadressil vivian.lepa@virol.ee
Külalislahkuse arendamise programm on suunatud Virumaa turismiettevõtetele, mis pakub juhtidele ja keskastmejuhtidele ainulaadset võimalust arendada külalislahkuse oskusi ja teadmisi, et parandada kliendikogemust ja ettevõtete konkurentsivõimet, keskendudes eriti Soome turule. Külalislahkus on iga eduka turismiäri südameks!
Lisainfo:
Vivian Lepa, vivian.lepa@virol.ee, 556272006