Külalislahke teeninduse koolitus Lääne-Virumaa turismiettevõtjatele
14. mail on võimalus osaleda koolitusel "Külalislahke teenindus". Koolitus toimub Võsul, restoranis "Mere 38".
Omaosalus 10.- / osaleja. Koolitusele registreerumise tähtaeg on 11. mai.
Koolitusele on oodatud kõik, kelle töö on külaliste vastuvõtu ja teeninduse organiseerimine ja/või teenindamine.
Koolitusel saadud teadmisi on hea hiljem jagada ka oma töötajatele ja suvetöötajatele.
- Klientide muutunud ootused ja kuidas edukalt kohanduda jätkuvalt muutuva olukorraga
- külalislahkuse sektori eripära - mis eristab seda teistest sektoritest?
- ülevaade ettevõtte strateegilise kliendikesksuse sisust ja sellest, miks peaks ettevõte tervikuna toimima kliendikeskselt
- analüüsime oma ettevõtte kliendikesksuse taset
- tuvastame, millises kliendikesksuse valdkonnas on ettevõttel enim arenguruumi
- astume „kliendi kingadesse" ning püüame tuvastada:
- klientide ootused nii Eesti kui väliskülaliste vaatenurgast.
- millistele neist ootustest on kõige keerulisem vastata või millele ei suudeta praegu vastata? mis on takistuseks? mida ette võtta, et neid takistusi ületada? - praktilised soovitused ja harjutused
Registreeri hiljemalt 11.05.2024 koolitusele SIIN
(Kohtade arv on piiratud, kiirusta!)
KAVA:
10:00 - 10:30 Kogunemine, tutvumine, tervituskohv
10:30 - 11:30 Koolitus
11:30-11:45 Sirutuspaus
11:45 - 12:45 Koolitus
12:45 - 13:45 Lõuna
13:45 - 14:45 Koolitus
14:45 - 15:00 Sirutuspaus
15:00 - 16:00 Koolitus
Koolitus korraldatakse projektist „Lääne-Virumaa sihtkoha tuntuse suurendamine", mida rahastab Regionaal- ja Põllumajandusministeerium Maakondlike arengustrateegiate elluviimise toetusmeetmest.