Külalislahke teeninduse koolitus Lääne-Virumaa turismiettevõtjatele
 

14. mail on võimalus osaleda koolitusel "Külalislahke teenindus". Koolitus toimub Võsul, restoranis "Mere 38"
Omaosalus 10.- / osaleja. Koolitusele registreerumise tähtaeg on 11. mai.

Koolitusele on oodatud kõik, kelle töö on külaliste vastuvõtu ja teeninduse organiseerimine ja/või teenindamine.

Koolitusel saadud teadmisi on hea hiljem jagada ka oma töötajatele ja suvetöötajatele.

  • Klientide muutunud ootused ja kuidas edukalt kohanduda jätkuvalt muutuva olukorraga
  • külalislahkuse sektori eripära - mis eristab seda teistest sektoritest?
  • ülevaade ettevõtte strateegilise kliendikesksuse sisust ja sellest, miks peaks ettevõte tervikuna toimima kliendikeskselt
  • analüüsime oma ettevõtte kliendikesksuse taset
  • tuvastame, millises kliendikesksuse valdkonnas on ettevõttel enim arenguruumi
  • astume „kliendi kingadesse" ning püüame tuvastada:
    - klientide ootused nii Eesti kui väliskülaliste vaatenurgast.
    - millistele neist ootustest on kõige keerulisem vastata või millele ei suudeta praegu vastata? mis on takistuseks? mida ette võtta, et neid takistusi ületada?
  • praktilised soovitused ja harjutused

Registreeri hiljemalt 11.05.2024 koolitusele SIIN 
(Kohtade arv on piiratud, kiirusta!)

KAVA:

10:00 - 10:30 Kogunemine, tutvumine, tervituskohv
10:30 - 11:30  Koolitus
11:30-11:45 Sirutuspaus
11:45 - 12:45 Koolitus
12:45 - 13:45 Lõuna
13:45 - 14:45 Koolitus
14:45 - 15:00 Sirutuspaus
15:00 - 16:00 Koolitus

 

Koolitus korraldatakse projektist „Lääne-Virumaa sihtkoha tuntuse suurendamine", mida rahastab Regionaal- ja Põllumajandusministeerium Maakondlike arengustrateegiate elluviimise toetusmeetmest.